بهترین برنامه‌ عکس محصول + چگونه با گوشی عکس تبلیغاتی بگیرم؟

عکاسی از محصول با موبایل،بهترین برنامه ویرایش عکس چهره،بهترین برنامه عکاسی حرفه ای اندروید،عکاسی از محصول برای اینستاگرام،بهترین برنامه ادیت عکس ایفون،بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای ایفون رایگان،برنامه ادیت عکس چهره،هوش مصنوعی برای عکس محصول

در کانال‌های دیداری مانند اینستاگرام و تیک تاک یا سایت فروشگاهی، کاربران ابتدا قبل از خواندن یا گوش دادن، می‌بینند. و این احتمال وجود دارد که اگر آنچه را که می‌بینند دوست داشته باشند، توجه کنند و با آن درگیر شوند.

این حقیقت بارها و بارها برای ما به‌عنوان تولیدکنندگان محتوا برای طیف وسیعی از برند‌ها و مشتریان ثابت شده است. در رسانه‌های اجتماعی، بصری‌ها حکمرانی می‌کنند – اگرچه طبیعتن مفاهیم و نوشته‌های شما نیز باید تیز باشد.

خیلی‌خلاصه بهترین برنامه برای عکس گرفتن از محصول :

Lightroom: لایت روم به لطف لغزنده‌های بصری و انبوهی از تنظیمات از پیش تعیین شده، آسان است.

Snapseed: این برنامه متعلق به Google دارای ویژگی هایی است که معمولن فقط در نرم افزارهای ویرایش بسیار قدرتمندتر (و گران‌قیمت) یافت می‌شود.

VSCO: این نه تنها برای لمس کردن عکس‌های محصول مفید است، بلکه می‌تواند یک ابزار اشتراک‌گذاری اجتماعی عالی پس از اتمام کار باشد.

بهترین برنامه عکس از محصول و ویرایش تصویر

VSCO Cam

رایگان | iOS | Android

در طول چند سال گذشته، VSCO Cam به یک برنامه ویرایش عکس بسیار محبوب برای موبایل تبدیل شده است. در‌حالی‌که این برنامه دارای مجموعه گسترده‌تری از ابزار‌های ویرایشی نسبت به سایر برنامه‌های ویرایشی است، ادعای اصلی آن برای شهرت فیلتر‌های آن است.

این فیلتر‌ها در مقایسه با ظاهر بیش‌از‌حد اشباع شده بسیاری از فیلتر‌های اینستاگرام، ظاهری نرم‌تر و معتبر‌تر دارند که شبیه به فیلم واقعی است.

بعلاوه، برای زمانی که نیاز به ویرایش عکس در حال پرواز دارید، عالی است. به سادگی عکس را در VSCO Cam آپلود کنید، یکی از فیلتر‌های عالی را بزنید.

Photoshop Express قدرتمندترین همزمان

رایگان | iOS | Android

باور کنید یا نه، Adobe Photoshop فقط برای رایانه شما نیست. Adobe Photoshop Express بیشتر چیز‌هایی را که مردم در مورد برنامه ویرایش عکس محبوب Adobe دوست دارند در جیب خود قرار می‌دهد – شامل گزینه‌های نور، رنگ و وضوح.

Photoshop Express مخصوصن برای ساخت کلاژ عکس (چسباندن عکس) مفید است – چیزی که توسعه‌دهندگان برنامه احتمالن برای کاربران تلفن همراه که می‌خواهند چندین عکس را همزمان در فیس بوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارند برجسته کرده‌.

تنظیمات “تزیین” برنامه حتا به شما امکان می‌دهد قبل از ذخیره و ارسال مستقیم در رسانه‌های اجتماعی، عکس خود را با برچسب‌های دیجیتال حاشیه‌نویسی کنید.

Snapseed گوگل

رایگان| iOS | Android

Snapseed برنامه دیگری است که برای بهبود اولیه تصویر عالی است. تمام ابزار‌های تنظیم کلاسیک مانند تنظیم، برش و صاف کردن را دارد. بعلاوه، ابزار شارپ کردن آن یکی از بهترین ابزار‌هایی است که دیده‌ام — این ابزار واقعا جزئیات عکس را بهبود می‌بخشد، بدون اینکه مانند بسیاری از تنظیم‌کننده‌های شارپ کردن عکس دیگر، آن را دانه‌دار جلوه دهد.

اما چیزی که این ابزار را منحصر‌به‌فرد می‌کند، ابزار «تنظیم انتخابی» آن است. این امکان را به شما می‌دهد تا یک ناحیه را در یک عکس مشخص کنید و روشنایی، کنتراست و اشباع آن نقطه را تنظیم کنید. بنابراین اگر می‌خواهید بینندگان روی قسمت خاصی از عکس شما تمرکز کنند – مثلا جوانه‌های مرکز یک گیاه – می‌توانید جوانه‌ها را زنده‌تر کنید.

گوگل، سازنده این برنامه، یک صفحه پشتیبانی اختصاصی با نکات و دستورالعمل‌ها دارد. [google.com/snapseed]

راه اندازی عکاسی محصول

قبل از اینکه نگران دوربین‌ها و رزولوشن‌ها و همه این موارد باشید، باید صحنه را برای عکس خود آماده کنید. مربوط به پس‌زمینه‌ای است که در پشت اقلام خود قرار می‌دهید و نوری که برای گرفتن آن‌ها استفاده می‌کنید.

نورپردازی عکاسی محصول

هرچه پس‌زمینه شما واضح‌تر باشد، بیشتر می‌توانید از نور به نفع خود استفاده کنید. نور طبیعی برای عکاسی محصول بهتر از نور مصنوعی است. از آنجایی که نور طبیعی به زمان روز بستگی دارد، سعی کنید زمانی که روشن‌ترین زمان است عکس بگیرید.

با‌این‌حال، سعی کنید از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید، زیرا خشن است و می‌تواند منجر به سایه‌های تیره محصولات شما شود.

شما نور ملایم‌تری را می‌خواهید که در “ساعت طلایی” – درست قبل از غروب یا بعد از طلوع خورشید – می‌آید. برای انجام این کار، محصول خود را روی یک میز یا جایی در کنار یک پنجره بزرگ قرار دهید.

بهترین دوربین برای عکاسی محصول

می‌توانید با بودجه مناسب عکس‌های زیبایی بگیرید.

هنگام انتخاب دوربین گوشی هوشمند، قانون کلی این است که تعداد مگاپیکسل بالا‌تر برابر است با عکس‌های جذاب‌تر. بسیاری از دوربین‌ها تصاویر خوبی را ارائه می‌کنند، اما در حالت ایده‌آل، از تلفنی با دوربین ١٢ مگاپیکسلی (یا بیشتر) استفاده می‌کنید.

شامل:

آیفون 8 یا جدید‌تر

سامسونگ گلکسی اس 8 یا جدید‌تر

Google Pixel 2 یا جدید‌تر

Huawei P20 یا جدید‌تر

هنگامی که تصمیم گرفتید از کدام دوربین استفاده کنید، باید یک سه پایه بگیرید. لازم نیست یک سه پایه فانتزی باشد. مینی سه پایه‌ها یک سرمایه‌گذاری عالی هستند و می‌توانید گزینه‌های مقرون به صرفه را بدون تلاش زیاد پیدا کنید.

سه پایه تلفن شما را تثبیت می‌کند و به شما کمک می‌کند عکس‌های ثابت‌تری داشته باشید. بدون توجه به اینکه از چه زاویه‌ای عکس می‌گیرید، عکس‌های واضح و یکنواختی ایجاد می‌کند، زیرا تلفن همیشه در جای خود ثابت خواهد بود.

آموزش ادیت عکس محصولات برای فروشگاه اینترنتی

نحوه عکس گرفتن از محصول برای اینستاگرام، قبل از شروع به گرفتن عکس، مطمئن شوید که دوربین گوشی خود را به‌درستی تنظیم کرده‌اید.

مطمئن شوید که:

تلفن شما کاملا شارژ شده است و فضایی برای پشتیبان‌گیری از تصاویر خود دارید.

✅ تراز سفیدی شما تنظیم شده است: برای تنظیم تراز سفیدی خود، دکمه “WB” را لمس کنید، سپس پس‌زمینه سفید را لمس کنید. از طرف دیگر، تعادل رنگ سفید را روی خودکار بگذارید.

✅ نوردهی مناسبی دارید: روی دکمه “Exposure” و سپس محصول خود ضربه بزنید تا دوربین آن را در معرض دید قرار دهد.

✅ محصول شما در فوکوس است: روی نقطه کانونی مورد نظر خود ضربه بزنید تا دوربین فوکوس را روی آن منطقه تنظیم کند.

وقتی با گوشی هوشمند عکس می‌گیرید، از موارد زیر اجتناب کنید:

❌ ویژگی بزرگنمایی: بزرگنمایی برای گرفتن عکس می‌تواند کیفیت تصویر را کاهش دهد.

❌ استفاده از دوربین سلفی: معمولن به خوبی دوربین عقب نیست.

❌ فلاش: این انفجار نور می‌تواند عکس‌های شما را بیش‌از‌حد نوردهی کند.

زوایای عکاسی محصول

هنگامی که از محصول عکس می‌گیرید، عکاسی از زوایای مختلف بسیار مهم است. در‌حالی‌که عکس اصلی شما باید نمای جلویی از محصول باشد، باید به مشتریان اجازه دهید آن را از هر طرف ببینند.

هر تصویر باید یک ویژگی یا مزیت محصول شما را برجسته کند.

هنگام گرفتن عکس از زوایای مختلف، گوشی و سه پایه خود را در یک موقعیت قرار دهید و در عوض محصول خود را بچرخانید تا زوایای مورد نیاز خود را بدست آورید.

به این ترتیب، تمام عکس‌های شما به یک شکل کادربندی می‌شوند و دیگر مجبور نخواهید بود که ویرایش زیادی انجام دهید.

پنج زاویه فوق‌العاده خوب و ساده از نمای محصول

🔥 سطح چشم: این نما محصولات را طوری نشان می‌دهد که می‌بینید مستقیم به جلو خیره شده‌اند.

🔥 زاویه بالا: این محصول را به گونه‌ای نشان می‌دهد که گویی شما با زاویه به پایین نگاه می‌کنید.

🔥 چشم پرنده: محصولات را طوری نشان می‌دهد که گویی مستقیمن از بالا به پایین نگاه می‌کنید.

🔥 نمایه: این زاویه یک محصول را از کنار نشان می‌دهد.

🔥 نمای نزدیک: همان‌طور که از نام آن پیداست، اینجا جایی است که روی جزئیات تمرکز می‌کنید.

از حالت HDR استفاده کنید

محدوده دینامیکی بالا یا HDR، یک ویژگی برنامه دوربین است که به تعادل عناصر روشن و تاریک در یک عکس با کنتراست بالا کمک می‌کند. می‌توانید از آن برای دادن حس خلاقانه یا هنری به عکس‌ها استفاده کنید، اما معمولن برای تولید تصویری استفاده می‌شود که بیشتر شبیه نحوه دیدن سوژه خود با چشمانتان باشد.

HDR با حفظ جزئیات در مناطق تاریک‌تر و سایه‌ها و مناطق روشن از این امر جلوگیری می‌کند. آیفون به طور پیش‌فرض عکس‌ها را با HDR می‌گیرد. برای گوشی‌های اندرویدی، ممکن است لازم باشد تنظیمات HDR را به صورت دستی تنظیم کنید.

پیشنهاد خواندنی در سایت آرنوین:

ثبت مکان در گوگل مپ با گوشی رایگان با یک کلیک
ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان با موبایل برای اینستاگرام
بهترین سایت تغییر فرمت عکس آنلاین با گوشی jpg webp png
بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوا رایگان [14 آزمایش شده]
خرید رپورتاژ آگهی دائمی ارزان براساس داستان واقعی 2000
تولید محتوا چیست؟ سایت و اینستاگرام [100 پرسش و پاسخ]
تبلیغ پیج اینستاگرام رایگان [100پرسش و پاسخ]

قسمت خوبش شروع می‌شود

ببینید ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای بصری چقدر آسان است؟ البته، تسلط بر این برنامه‌ها نیاز به کمی تمرین دارد.

به اهداف بازاریابی خود در سال جاری فکر کنید.

سپس از خود بپرسید که چه نوع عکس‌هایی به شما در انجام آن‌ها کمک می کند. از آنجا، می‌توانید بهترین برنامه‌ها را از این لیست انتخاب کنید.

نوشته‌های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها