لینک ربات ماجور استارز تلگرام میجر بهترین ایردراپ قیمت major stars

لینک ربات ماجور استارز ،قیمت ماجور استارز تلگرام،ایردراپ ماجور استارز،قیمت ارز ماجور استارز تلگرام،قیمت احتمالی ماجور استارز،بازی ماجور استارز،ماجور استارز کی لیست میشه،major stars

🔥 لینک ربات ماجور استارز تلگرام

✔️ Launch major stars on Telegram

به‌زودی متوجه خواهیم شد که چه کسی در تلگرام اصلی‌ترین رشته است ⭐️

هر استارز 2 سنت هستش معادل 1200 تومن که می‌تونید تعداد زیادی در روز جمع اوری کنید.

🔗 لینک ربات جدید استارز خود تلگرام

یکم کنده ولی تا شلوغ نشده استارت کنید …

از الان استارت کنید که جز نفرات برتر ربات باشید و عقب نمونید.

در این صفحه به تمام سوالات شما در آرنوین پاسخ خواهیم داد، شامل: استارز ماجور تلگرام چیست؟ میجور استارز تلگرام کی لیست میشه؟ استارز ماجور تلگرام لینک؟ استارز ماجور تلگرام چگونه کار میکند؟ استارز ماجور تلگرام ربات و کانال؟

هی، سرگردهای آینده!

زمان برداشتن پرده رمز و راز فرا رسیده است. major چیست؟ major اولین بازی رتبه‌بندی در تلگرام است. هدف شما تبدیل شدن به‌جالب‌ترین Major در پیام‌رسان مورد علاقه ما است. نگران نباشید دلیلی دارد چون باحال‌ترین ماژور‌ها را باید تشویق کرد، موافق نیستید؟ و ما هم موافقیم!

💲مهندس‌های برتر از جولای در 💎TON جایزه خواهند گرفت! در حال حاضر نمادین است، اما در ادامه توزیع‌های خوبی برای فعال‌ترین آن‌ها وجود خواهد داشت. اکنون این جایزه به 10 نفر برتر داده می‌شود، اما تعداد آن‌ها فقط افزایش می‌یابد.

ستاره‌ها هنوز قابل برداشت نیستند، اما در آینده امکان تبدیل آن‌ها به یک توکن ارزشمند وجود خواهد داشت!

ربات ماجور استارز تلگرام چیست؟

major stars telegram یا ستاره‌های تلگرام آیتم‌های مجازی هستند که به کاربران امکان می‌دهند کالاها و خدمات دیجیتالی را از ربات‌ها و اپلیکیشن‌های کوچک داخل اکوسیستم تلگرام خریداری کنند، برای تولیدکنندگان محتوا در بستر تلگرام هدایایی ارسال کنند و موارد دیگر. تلگرام از پردازنده های پرداخت شخص ثالث برای تسهیل خرید ایمن و بدون دردسر تلگرام استارز استفاده می‌کند.

ایردراپ ماجور استارز تلگرام چیست؟

🔗 لینک دعوت میجور استارز تلگرام:✔️ Launch major stars on Telegram

🔗 لینک ربات میجور استارز تلگرام:✔️ Launch major stars on Telegram

🔗 لینک کانال میجور استارز تلگرام:✔️ ✔️ Launch major stars on Telegram

📅 تاریخ لیست شدن میجور استارز تلگرام: قیمت دارد و نیازی به لیست شدن ندارد.

🌐 آدرس سایت: telegram.me t.me

قیمت ماجور استارز تلگرام

هر استارز 2 سنت هستش معادل 1200 تومن که میتونید تعداد زیادی در روز جمع اوری کنید.

هی، سرگردها!

ما با موفقیت از یک میلیون کاربر در اولین روز راه اندازی عبور کردیم! این دستاورد برجسته اندکی بر عملکرد ربات ما تأثیر گذاشته است. اما مطمئن باشید، ما فعالانه روی راه حلی کار می کنیم تا Major را تا حد ممکن سریع و راحت کنیم.

💲 تلگرام یک پلتفرم شگفت‌انگیز است که می‌تواند چیزهای غیرقابل تصور را به واقعیت تبدیل کند.

ایردراپ ماجور استارز تلگرام چیست؟

اگر به دنبال راهی سریع، راحت و ایمن برای تجارت رایج‌ترین ارز دیجیتال مخصوص تلگرام هستید، ماجور استارز می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این یک پلت‌فرم کاربر پسند ارائه می‌دهد که خرید و فروش ارز دیجیتال اختصاصی را در تلگرام آسان می‌کند، از جمله ویژگی خرید فوری برای کارت‌های نقدی و اعتباری.

ماججور استارز رمزنگاری براساس بلاک‌چین تنظیم شده است.

ایردراپ ماجور استارز تلگرام چگونه کار می‌کند؟

به ربات ایردراپ تلگرام ماجور استارز مراجعه کنید. به مینی اپلیکیشن تلگرام بپیوندید. برای کسب توکن معرفی کنید و توکن های بیشتری را جمع‌آوری کنید.

⭐️هی، سرگردها!

احتمالن بسیاری از شما متوجه شده‌اید که ربات “دراز کشیده تا استراحت کند😄😄😄”. این به دلیل راه‌اندازی برنامه‌ریزی نشده اتفاق افتاد – ربات ما در اولین روز وجود خود به بیش از 200.000 بازیکن فعال رسید! بنابراین …

… لطفا منتظر باشید. ممنونیم.

استارز ماجور تلگرام stars major telegram

  1. در صفحه ⭐️ می‌توانید مقدار پوینت، رنک، ولتی که وصل کردید و اگر خواستید به کسی پوینت بفرستید می‌توانید روی پروفایلش کلیک کرده مقدار پوینت رو نوشته بهشون ارسال کنید.
  2. صفحه Friends می‌توانید زیرمجموعه هاتونو ببنید و لینک دعوت‌تو کپی کرده زیرمجموعه جدید دعوت کنید. برای هر کاربر ساده 15 استارز و برای هرکاربری که پرمیوم داره 50 استارز دریافت می‌کنید.
  3. صفحه Tasks می‌توانید تسک ها رو انجام داده و پوینت دریافت کنید.
  • #. ولت کانکت می‌کنید. (پیشنهاد تون‌کیپر)
  • #. صفحه توئیتر(X) و دنبال کنید.
  • #. کانال تلگرامی رسمی استارز ماجور را که تیک آبی هم دارد جوین می‌شوید.

چگونه در تلگرام ستاره آبی بگیریم؟

نحوه تایید در تلگرام: راهنمای گام به گام شما.

پیوندهای رسانه‌های اجتماعی تأیید شده. برای واجد شرایط شدن برای ستاره آبی تلگرام، کاربران باید حداقل دو پروفایل تایید شده در پلتفرم های رسانه‌های اجتماعی برجسته داشته باشند. پلتفرم‌های قابل قبول عبارتند از: TikTok، Instagram، Facebook، YouTube، Twitter، VK و Snapchat.

چگونه ستاره‌های تلگرام را بدست آوریم؟

ستاره‌های تلگرام: آن چیست و چگونه با هیچ …

کاربران این ستاره‌ها را از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای معمولی یا از طریق @PremiumBot می‌خرند و سپس از آن‌ها برای خرید دیجیتال خود استفاده می‌کنند.

لینک کانال ماجور استارز تلگرام major stars

آدرس اول:✔️کانال ماجور استارز تلگرام major stars

آدرس دوم:✔️کانال ماجور استارز تلگرام major stars

لینک ربات ماجور استارز تلگرام major stars

✔️ Launch major stars on Telegram

⭐️رتبه‌گیری ماجور استارز تلگرام آسان است:

  • – دوستان را دعوت کنید و ⭐️ستاره کسب کنید …
  • – انجام وظایف درون بازی …
  • ⭐️به سایر رشته‌ها ستاره بدهید و از آنها هدیه بگیرید …
  • – حتما کیف پول خود را وصل کنید زیرا پاداش‌های شما به آنجا می رسد …
  • – از پاداش شایسته خود لذت ببرید!

⭐️@major (https://t.me/major) – در بین بهترین‌ها بهترین باشید!

ایردراپ تلگرام چیست؟

Airdrops به یک استراتژی کلیدی برای جذب کاربران و ایجاد جوامع پیرامون ارزهای دیجیتال جدید و پروژه های بلاک‌چین تبدیل شده است. تلگرام، به لطف محبوبیت و سهولت استفاده، خود را به عنوان مرکز این فعالیت‌ها معرفی کرده است و فرصت‌های منحصر‌به‌فردی را برای دریافت ارزهای‌دیجیتال رایگان به کاربران ارائه می‌دهد.

از زمان راه اندازی Notcoin که نقطه عطفی در دنیای ایردراپ‌ها بود و بیش از 35 میلیون نفر را به خود جذب کرد، تلگرام کارایی خود را به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تبلیغ و ایجاد جامعه ثابت کرده است.

اساسن این پول رایگانی است که برای انجام برخی کارها، آزمایش یک پروژه جدید یا فقط حضور در رمزارز در مکان و زمان مناسب دریافت می‌کنید.

چرا پروژه‌ها چنین کاری سخاوتمندانه انجام می‌دهند؟

می بینید، در دنیای رقابتی ارزهای رمزنگاری شده، متمایز شدن از میان جمعیت کار آسانی نیست. پروژه‌ها از airdrops به‌عنوان یک استراتژی بازاریابی هوشمندانه برای جلب علاقه، ایجاد سروصدا و جذب جامعه متنوعی از حامیان استفاده می‌کنند.

به آن به عنوان یک رابطه همزیستی فکر کنید. پروژه‌ها از افزایش دید، محصول بهتر و پایگاه کاربر رو به رشد سود می‌برند، در حالی که شرکت‌کنندگان می‌توانند برخی از توکن‌های رمزنگاری رایگان را به دام بیندازند. این یک سناریوی برد-برد است که مشارکت جامعه را تقویت می‌کند و (اگر به درستی انجام شود) پیروان وفادار ایجاد می‌کند.

توزیع عادلانه‌تر توکن‌ها

اما Airdrops همچنین هدف عمیق‌تری فراتر از ترفندهای بازاریابی صرف دارد. آنها نقشی اساسی در تمرکززدایی، دموکراتیزه کردن و فراگیری در فضای رمزنگاری دارند. پروژه‌ها با توزیع توکن‌های دور و دراز، تلاش می‌کنند تا توزیع عادلانه‌تری را تضمین کنند.

در اصل، ایردراپ مظهر اخلاق دموکراتیک ارزهای دیجیتال است و افراد را قادر می‌سازد تا سهم خود را در اقتصاد دیجیتال ادعا کنند.

Airdrop همچنین یکی از بهترین راه‌ها برای تشویق کاربران جدید برای آزمایش محصولات خود و جمع‌آوری بازخورد از کاربران واقعی است. بنابراین اساسن شما زمان خود را با سهمی از پروژه معاوضه می‌کنید.

دلایل مبهمی دیگری وجود دارد که چرا پروژه‌های ایردراپ مانند افزایش تعداد کاربران فعال برای جذابیت بیشتر برای سرمایه‌گذاران بالقوه وجود دارد، اما فکر می‌کنم شما ایده اصلی را دریافت کردید.

ایردراپ‌هایی که به درستی انجام می‌شوند یک موقعیت برد-برد عالی هستند که مطمئن نمی‌خواهید از دست بدهید.

چقدر می‌توانم از ماجور استارز یا ستاره تلگرامی پول دربیاورم؟

من می‌دانم…

شما می‌خواهید بد‌انید…

بنابراین بله، این یک طیف بسیار گسترده است. بسته به تلاش شما، هر چیزی بین 0 تا میلیون‌ها دلار امکان‌پذیر است.

برخی ایردراپ‌ها بودند که اجرای یک گره ساده (تایپ کردن ٣٠ تا ۵٠ دستور لینوکس) ٧٠ هزار دلار به‌دست می‌آورد، سایر ایردراپ‌ها فقط برای ثبت نام دامنه. ens و تنظیم یک ورودی DNS معکوس، بیش از ١٠ هزار دلار به‌دست می‌آوردند. ١٠ دقیقه. در سال ٢٠٢٣، بیش از ٤. ۵ میلیارد دلار از طریق airdrops توزیع شد.

برخی از بزرگترین آنها Arbitrum (١. ٩ میلیارد) بودند. برای پل زدن به اکوسیستم و انجام تراکنش‌ها، پاداش بزرگی دریافت کردید. برخی از کاربران فقط با این ایردراپ بیش از ١٠٠ هزار دلار درآمد کسب کردند. یکی دیگر از موارد مهم Blur بود که نزدیک به یک میلیارد دلار توکن را برای استفاده از بازار NFT خود توزیع کرد. برخی از کاربران بودند که تنها با این ایردراپ بیش از ١ میلیون نفر به‌دست آوردند. تنها کاری که آنها انجام دادند این بود که چند NFT را با هم عوض کردند (البته ما می‌توانیم به‌راحتی آنها را با پایتون؛) خودکار کنیم.

Celestia یکی دیگر از توکن‌های بزرگ بود که نزدیک به یک میلیارد توکن کاهش داد. شما فقط برای قرار دادن برخی از توکن‌های خود، توکن‌ها را دریافت کردید. تلاش زمان احتمالا دوباره چند دقیقه است.

و تعداد بسیار زیادی مانند Jito وجود داشت که فقط برای چند تراکنش ساده بیش از ٣٠٠ میلیون کاهش یافت.

بنابراین حتی بدون هیچ‌گونه اتوماسیونی، تنها با فعال بودن با ١ تا ٢ کیف پول، تحقیق در مورد پروژه‌های مناسب و ثابت بودن، می‌توانید به‌راحتی بیش از ١٠٠ هزار دلار درآمد کسب کنید.

می‌دانم، این خیلی خوب به نظر می‌رسد که درست باشد، اما با من مدارا کنید و در مورد چالش‌ها و خطرات نیز بیاموزید و اینکه چگونه می‌توانید یکی از مدعیان بزرگ بعدی ایردراپ برای خود شوید.

چگونه اکانت تلگرام جعلی را شناسایی کنیم؟

کلاهبرداری‌های ربات تلگرام نشانه‌های هشدار دهنده کلاهبرداری فیشینگ را نشان می‌دهند، از جمله:

  1. احساس کاذب فوریت کلاهبرداران ادعا می‌کنند که حساب شما در معرض خطر قرار گرفته است یا برخی از خطاها شما را در معرض خطر قرار می‌دهد.
  2. شماره تلفن های جعلی یا عجیب …
  3. اشتباهات گرامری و املایی. …
  4. درخواست اطلاعات حساس.

هرگز اطلاعات حساس مانند شماره شناسایی، اطلاعات کارت اعتباری یا رمز عبور خود را با ربات‌ها به اشتراک نگذارید. اگر یک ربات این اطلاعات را درخواست کند، احتمالن یک کلاهبرداری است. به‌طور خلاصه، ربات‌های تلگرام تا زمانی که از منابع قابل اعتماد باشند و نیازی به دسترسی به اطلاعات شخصی شما نداشته باشند، می‌توانند ایمن باشند.

آیا تلگرام در سال 2024 امن است؟

تلگرام تعادل ایده آلی بین امنیت، حریم خصوصی و عملکرد ارائه می‌دهد. ویژگی‌های رمزگذاری آن، مانند گفتگوهای مخفی رمزگذاری شده سرتاسر، محیطی امن برای مکالمات حساس فراهم می‌کند.

سیاست حفظ حریم خصوصی تلگرام چیست؟

تلگرام در مورد جمع‌آوری و پردازش داده‌های خصوصی دو اصل اساسی دارد: ما از داده‌های شما برای نمایش تبلیغات استفاده نمی‌کنیم. ما فقط داده‌هایی را ذخیره می‌کنیم که تلگرام برای عملکرد به عنوان یک سرویس پیام‌رسان ایمن و غنی از ویژگی‌ها به آن نیاز دارد.

ربات تلگرام چیست؟

ربات تلگرام برنامه‌ای است که مانند یک شریک چت معمولی با عملکردهای اضافی رفتار می‌کند. وظایف از پیش تعریف شده را به‌طور مستقل و بدون دخالت کاربر انجام می‌دهد. اصطلاح ربات از اصطلاح ربات گرفته شده است.

هدف از ربات‌های تلگرام چیست؟

یک ربات تلگرام می‌تواند به جمع‌آوری سرنخ‌ها، ارائه پشتیبانی از مشتری، ارسال خبرنامه به مشتریان فعلی، نمایش نمونه‌کارها، اجرای کمپین‌های بازاریابی یا خودکارسازی برخی از تعاملات کمک کند.

کانال تلگرام چیست؟

کانال‌ها ابزاری برای پخش پیام‌های عمومی شما به مخاطبان بزرگ هستند. آنها یک فرصت منحصر‌به‌فرد برای دسترسی مستقیم به افراد ارائه می دهند و با هر پست یک اعلان به تلفن های آنها ارسال می کنند. کانال‌های تلگرام می‌توانند تعداد نامحدودی مشترک داشته باشند و فقط ادمین‌ها حق ارسال پست دارند.

کانال تلگرام چه کاربردی دارد؟

کانال تلگرام چیست؟ کانال تلگرام یک راه عالی برای پخش پیام یا هر اطلاعاتی به طور همزمان برای چندین کاربر است. یک کانال تلگرام می‌تواند تا ٢٠٠٠٠٠ مشترک در آن داشته باشد. ایجاد یک کانال تلگرام می‌تواند برای صاحب یک کسب‌و‌کار بسیار مفید باشد زیرا به تبلیغ محصولات یا خدمات شما کمک می‌کند.

چرا کسی باید از تلگرام استفاده کند؟

تلگرام یک برنامه پیام‌رسانی فوری است. مردم از آن برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می‌کنند. تلگرام محبوبیت زیادی دارد زیرا برای استفاده نیازی به شماره تلفن ندارد. برخی از افراد به‌دنبال تنظیمات امنیتی سفارشی تلگرام از‌جمله چت‌های مخفی هستند.

نتیجه ربات ماجور استارز تلگرام

این پروژه نشان می‌دهد که چگونه تلگرام به یک پلتفرم مهم برای تبلیغ و توزیع ارز‌های دیجیتال جدید تبدیل شده است. این ربات‌ها با استفاده از مکانیک‌های «تپ برای کسب درآمد»، کار‌های ساده، مشوق‌های اجتماعی و استراتژی‌های بازی‌سازی شده، نه‌تنها استخراج ارز‌های دیجیتال را برای همه قابل دسترس می‌کنند، بلکه مشارکت و ایجاد جامعه بیشتر را تشویق می‌کنند.

کشاورزی مبارک

به همه کشاورزان همکارم، چه دوستان و چه دوستان، امیدوارم برخی از شما این راه‌حل را اجرا کنید. در‌حالی‌که بیشتر مردم ممکن است اقدامی انجام ندهند، من معتقدم که این فرصتی است که ارزش استفاده از آن را دارد.

بسیاری از آنها در مناطق آسایش خود راضی هستند و تمایلی به صرف زمان و تلاش برای تغییر زندگی خود برای بهتر شدن ندارند. اما این ممکن است شانس شما باشد.

تا دفعه بعد برای همه شما آرزوی خوشبختی در کشاورزی دارم.

در مقاله بعدی آرنوین، به طور کامل خودکار تمامی ایردراپ‌ها را بررسی می‌کنیم.

لیست قیمت ماجور استارز به دلار

  • 50 Stars – ستاره ماجور – 0.93 دلار
  • 75 Stars – ستاره ماجور – 1.32 دلار
  • 100 Stars – ستاره ماجور – 1.69 دلار
  • 150 Stars – ستاره ماجور – 2.49 دلار
  • 250 Stars – ستاره ماجور – 4.03 دلار
  • 350 Stars – ستاره ماجور – 5.59 دلار
  • 500 Stars – ستاره ماجور – 7.89 دلار

پاداش‌ها، آپدیت اخبار روزانه ربات استارز ماجور تلگرام ⭐️

⭐️ اخبار هیجان‌انگیز، رشته ها!

تنها در عرض 2 روز، از 5.2 میلیون کاربر استارزی پیشی گرفتیم و بیش از 20 هزار منشن در کانال‌های #تلگرام دریافت کردیم!

🎉از حمایت باورنکردنی شما متشکرم. Major بهترین مینی‌برنامه برای کاربران برتر است! ⭐️

ما متعهد هستیم که آن را حتا بهتر و کارآمد‌تر کنیم. ⭐️

⭐️

رتبه خود را بیابید. ⭐️

⭐️

اد لیست ماجور استارز برای تسک‌ها

به هر حال، برای تکمیل یکی از کارهای جدید از قبل و دریافت ستاره‌های بیشتر، کافی است این پوشه (https://t.me/addlist/NRHnY-lbzQRhMDZi) را با کانال‌های شرکای خود اضافه کنید! سپس … منتظر لحظه‌ای باشید که وظیفه در @Major ظاهر شود و پاداش های خود را جمع آوری کنید

⭐️ کار را کامل کنید (https://t.me/addlist/NRHnY-lbzQRhMDZi)

⭐️

ایردراپ ماجور تلگرام،ایردراپ ماژور تلگرام،ربات ماجور تلگرام،ربات میجر تلگرام،ربات ماجور تلگرام چیست،ماجور تلگرام چگونه کار میکند،ماجور تلگرام چیه،ماجور تلگرام یعنی چه

هی، ماجوری‌ها!

کارهای روزانه سخاوتمندانه جدید اکنون در دسترس هستند. کسب رتبه حتا آسان‌تر!

ممنون از همراهی شما. @Major به یک اسطوره جدید تلگرام تبدیل شده است – 4500.000 بازیکن فعال فقط در 3 روز!

⭐️

هی، استارزی‌ها!

@Major در حال حاضر به 5,000,000 کاربر فعال رسیده است! نتیجه شگفت‌انگیز فقط در سه روز، درست است؟ ممنون از اینکه با ما بودید!

و یک چیز دیگر:

وقتی رمز $MAJOR به‌زودی ارائه می‌شود، چرا به یک 🌟رتبه نیاز دارید؟

در مورد آن فکر کنید … و لطفا بایستید.

⭐️

⭐️ هی، ماجوری‌ها!

ما تصمیم گرفتیم با اهدای Telegram Premium به همه کسانی که آن را نداشتند، برای 100 رشته برتر یک هدیه تهیه کنیم تا پیام رسان مورد علاقه خود را برای شما تلگرامی‌ها راحت‌تر کنیم! و به زودی توکن خود را از Major دریافت خواهید کرد.

⭐️ ما بقیه شما را فراموش نکرده‌ایم – مسابقات و رویدادهای منظم در انتظار شما هستند!

⭐️

⭐️ و یه چیز دیگه …

از 100 رشته‌برتر هیچ‌کس بدون پاداش باقی نمی‌ماند، مطلقن همه TON دریافت خواهند کرد، ما یک جایزه به برترین‌های ماهانه اضافه کرده‌ایم، اما بعد از آن چه چیزی در انتظار ما است؟ باید صبر کنیم.

💱 آیا پاداش رشد خواهد کرد؟ البته!

⭐️

ما یک به‌روز رسانی کوچک منتشر کرده‌ایم.

لطفا ربات میجور استارز خود را بررسی کنید. ⭐️

⭐️

هی، سرگردهای استارز!

با تشکر از حمایت و فعالیت شما ما مفتخریم که چنین ماجوری‌های عالیی داریم! تشکر ویژه از ربات و کانال‎‌هایی که از محصول ما قدردانی کردند.

این تازه شروع ستاره‌ها است⭐️

⭐️

ستاره‌های رتبه‌بندی در حال آماده شدن برای رویداد بزرگ خود هستند …

⭐️

Hey, Majors!

ما در حال حاضر به 7,000,000 کاربر رسیده‌ایم! از شما برای این نتیجه باورنکردنی متشکرم. برای جشن گرفتن آن، تصمیم گرفته‌ایم از این لحظه، جوایز ارجاع را برای ۲۴ ساعت آینده دو برابر کنیم!

با دعوت از یک کاربر با Premium، امتیاز +100⭐️ و بدون Premium – 30⭐️ دریافت خواهید کرد.

بیا بریم!

⭐️

⭐️ سلام، استارزهای تلگرامی!

زمان صعود به رتبه‌بندی هم‌اکنون فرا رسیده است، زیرا ما نه‌تنها پاداش‌های ارجاع را دوبرابر کرده‌ایم https://t.me/starsmajor/ بلکه پاداش رتبه‌بندی خرید را نیز دو برابر کرده‌ایم! و فراموش نکنید – رتبه شما با ستاره های ربات میجر تلگرام چیزی بسیار ارزشمند در آینده خواهد بود …

⭐️ چه کسی می‌داند … شاید شما تبدیل به باحال‌ترین سرگروه‌ها شوید؟ و به درامد دلاری زیادی برسید، اصلن دور از ذهن نیست، باورر کنید …

@Major – بهترین از بهترین‌های استارز تلگرام باشید.

⭐️

 

⭐️سلام، stars major!

در چنین مدت زمان کوتاهی، ما در حال حاضر 8 میلیون کاربر داریم، و همچنین:

— بیش از 2.5 میلیون تون به آدرس ربات @Major اضافه شده است.

❤️ TON بلاک‌چینی است که توکن $MAJOR خود را روی آن راه‌اندازی می‌کنیم.

قیمت تون بلاک‌چین در حال حاظر به بیش‌از هشت دلار آمریکا رسیده است.

5.2 میلیون تون به ربات میجر استارز تلگرام برای پاداش تزریق شده است.

قیمت روز دلار هم‌اکنون 62 هزار تومان ایران است.

همچنین تسک و پاداش‌های روزانه استارز میجور را دنبال کنید …

⭐️ تسک‌های جدید روزانه ماجور استارز (Major)

⬅️ عضویت در Major (https://t.me/major/start?startapp=670230882)

برای انجام اولین تسک باید رنکتون 3 لول ارتقا پیدا کنه.

⭐️ 1000 تا استارز دونیت یا هدیه بدین تا میجر ۲۵۰۰ استارز بهتون پاداش بده.

⭐️ عضو کانال‌های مدنظر بشید.

⭐️ 10 نفر یا بیشتر رو به ربات Major دعوت کنید.

⭐️

پاداش جدید ماجور استارز ربات رسمی تلگرام که روزانه تمدید می‌شود 🙂🤍

⭐️ چند بار روزانه ربات میجور استارز را چک کنید.

⭐️ پاداش‌های میجور چند مرحله در روز تزریق خواهد شد، بنابرین ربات میجور را روزانه هر چهار ساعت یک‌بار چک کنید.

⭐️ فراموش نکنید این قابلیت وجورد دارد که در یک روز بیش از چند بار تسک و پاداش بگیرید حتا اگر هیچ‌گونه رفرال و اینوایتی نداشته باشید.

⭐️ در بخش تسک یا پاداش‌های روزانه‌ی میجور، ادلیست اضافه شده است که باید جوین بشین و بعد چک بزنین، دقت کنید حتمن چند بار جوین ادلیست بزنین تا هیچ کانالی باقی نماد و در نهایت چک بزنین تا پاداش گرفتن به‌صورت کامل انجام شود.

⭐️ برای برخی از پاداش‌های روزانه‌ی میجور باید 10 عدد رفرال داشته باشید یا فقط یک نفر جدید را به ربات دعوت کنید.

⬅️ هر 10,000 استارز = 200 دلار!
⬅️ حدودی12 میلیون تومان!

استارز مثل بقیه ایردراپ‌ها نیست که منتظر لیست شدنش باشید، همین‌حالا می‌توانید آن را نقد کنید و مثل پول نقد استفاده کنید.

🔗 برای ورود به ربات همین‌حالا کلیک کنید.

⭐️

 Hey، Majors! ⭐️

ما در حال آماده‌سازی یک به‌روز‌رسانی واقعن عالی برای شما هستیم که به شما امکان می‌دهد حتا امتیاز بیشتری کسب کنید!

با ما همراه باشید.

⭐️

Major – در اوج بودن آسان است!

وقت آن رسیده که رتبه خود را افزایش دهید.

ماژورها، مخصوصن برای شما، جوایز ورود روزانه را اضافه کرده‌ایم. هر روز وارد شوید و به‌راحتی به قله صعود کنید!

علاوه بر این، پاداش فوق العاده‌ای برای اقدامات ارجاع دهنده خود دریافت خواهید کرد!

⭐️ Major  – در اوج بودن آسان است!

⭐️

⭐️ 10 میلیون ماژور!

این یک نتیجه شگفت‌انگیز است! در کمتر از 10 روز توانستیم چنین تعداد باورنکردنی کاربر را جذب کنیم. همه اینها به لطف اکوسیستم تلگرام و شما استارزمیجوری‌های عزیزمان ممکن شد! فعالیت‌های جدید و هیجان‌انگیزی در انتظار شماست.

به هر حال، عملکرد جدید با ارجاعات شما در حال حاضر در دسترس است، که صعود هر ماژور به جدول امتیازات را آسان‌تر میکند!

⭐️

💱 یک چیز مهم دیگر

بسیاری از ماژوری‎‌های عزیز در هنگام خرید strars🌟 با مشکل مواجه شده‌اند. به‌زودی، شما می‌توانید به‌راحتی و بدون دردسر آنها را در Fragment.com خریداری کنید.

⭐️

💲 Major – بهترین شدن آسان است!

ستاره‌ها را می‌توان در fragment.com/stars خریداری کرد.

به‌زودی متوجه خواهیم شد که سرگروه برتر استارز تلگرام کیست.

⭐️

خبر مهم!

هی، سرگرد! ما در حال حاضر به 8 میلیون کاربر فعال رسیده‌ایم و به‌زودی تغییرات جهانی رخ خواهد داد – ما توکن خود را بر اساس بلاک‌چین TON معرفی خواهیم کرد.

شما یک فرصت عالی دارید تا یکی از اولین دارندگان توکن باشید – جوایز X2 برای ارجاع‌ها و جایزه X2 برای خرید رتبه‌بندی به شما در این امر کمک می‌کند!

💲 زمان تبدیل شدن به استارز شدن میجر است!

⭐️

🎉 Major × Catizen!

هی، سرگردها! وقت آن است که استراحت کنید و با گربه‌ها بازی کنید! این همکاری باورنکردنی به لطف قدرت TON ممکن شد.

😼 درباره Catizen:

این بازی تا حدودی شبیه به Stars Major است، اما در اینجا شما باید بهترین صاحب یک فروشگاه گربه شوید. طراحی زیبا و گیم‌پلی جذاب به شما امکان می‌دهد تا 4 توکن مختلف را پرورش دهید!

ماهیگیری و SPIN روند ارتقاء گربه‌های شما را تکمیل می‌کند. و یک چیز دیگر: 42٪ از $CATI برای شما بازیکنان ارسال می‌شود، بنابراین …

⭐️ حال و هوای Catizen: برای airdrop بازی کنید، جهان را شفا دهید.

خودتان آن را در ایردراپ Catizen بررسی کنید! 🐱

⭐️

💱 چگونه ⭐️ سودآور استارز خرید کنیم؟

خیلی ساده است، سرگردهای عزیز! خرید ⭐️Stars on Fragment – https://fragment.com/stars  بسیار سودآور و مقرون‌به‌صرفه است. علاوه بر این، تخفیف‌های بسیار زیاد در خرید رتبه را به شما یادآوری می‌کنیم که به‌زودی به پایان می‌رسد. شک داشتید بخرید یا نه؟

💲 اکنون بهترین زمان برای صعود به رتبه است!

⭐️

 با Major@ ⭐️ همراه باشید، استارزهای میجراز آسمان در راه تلگرام هستند — اخبار جهانی هفته آینده در راه است!

⭐️

💱 $MAJOR چیست؟

$MAJOR نشانه ما است که در حال حاضر در حال توسعه فعال است. هدفش تشویق تلاش شما سرگرد‌های عزیز است!

یک پرسش و پاسخ متداول کوچک:

سوال: چه زمانی توکن در دسترس خواهد بود؟
جواب: خیلی زود! تیم ما در حال مذاکره با صرافی‌های بزرگ با شهرت بالا است تا انتشار توکن را تا حد امکان راحت و شفاف کند.

سوال: نرخ ارز رسمی استارز تلگرام چقدر خواهد بود؟
جواب: هیچ‌کس نمی‌داند، اما نرخ ارز مستقیمن به رتبه شما بستگی دارد، ماژور‌ها! به همین دلیل مهم است که به یاد داشته باشید که هر روز دوستان خود را دعوت کنید و وارد ایردراپ کوچک مینی‌اپ majors شوید.

سوال: آیا می‌توانم $MAJOR را بخرم و بفروشم؟
جواب: بله، بلافاصله پس از لیست شدن استارز، تمام معاملات توکن در بازار در دسترس خواهند بود.

سوال: آیا استارز پیش‌فروش خواهد داشت؟
جواب: خیر، همه کاربران سکه‌های یکسانی در یک روز در دسترس خواهند داشت.

سوال: آیا گزینه‌ای برای پرورش توکن وجود خواهد داشت؟
جواب: بله، با کمک رتبه‌بندی. هرچه رتبه بالا‌تر باشد – ستاره‌های بیشتری برای استخراج در دسترس خواهد بود.

💲 ارز بلاکچین $MAJOR با ما همراه باشید – این جالب خواهد بود!

⭐️

💱 شراکت Major با BingX

سرگرد‌ها، امروز روز مهمی است. پروژه استارز ماجور تلگرام با صرافی ارز دیجیتال BingX شریک شده است!

به‌زودی، پیش بازار توکن MAJOR دلار در این صرافی در دسترس خواهد بود، پس آماده شوید: https://bingx.com/partner/major ⭐️

پی‌نوشت: وظیفه جدید استارز در ربات Major با BingX نیز اکنون برای کاربران ثبت نام شده در دسترس است.

⭐️

بایننس شریک رسمی تبادل کریپتو استارز میجر تلگرام:

  • 5000 USDT به‌عنوان پاداش مطالبه کنید و 30 USDT حداکثر پاداش ثبت‌نام.
  • 500 USDT حداکثر پاداش سپرده و 5000 USDT حداکثر پاداش تجارت.
  • بایننس یک صرافی پیشرو کریپتو و بزرگترین انجمن تجارت رمز‌نگاری جهان.
  • 8000+ معامله‌گر، 38 میلیون + درآمد انباشته و 130+ میلیون کل سفارشات، دارایی‌های خود را ایمن کنید.
  • ماتریس انطباق: مشاغل و خدمات تحت نظارت در کشور‌هایی که در آن فعالیت می‌کند.
  • احراز هویت 2FA: تایید هویت دقیق با هوش مصنوعی که برای محافظت در برابر خطرات به‌کار می‌رود.
  • شفافیت: 100درصدی اثبات ذخایر با ممیزی امنیتی تایید شده توسط CertiK.
  • جوایز و دستاورد‌ها: در بخش بهترین مبادلات رمز‌نگاری TradingView سال‌های 2021  و 2022.
  • مجله برند‌های جهانی: سریع‌ترین رشد پلتفرم تجارت اجتماعی 2022.

⭐️

⭐️ سرگرد‌ها، زمان چرخش در رتبه‌ها فرا رسیده است!

ما یک چرخش با جوایز ارزشمند درون بازی را در بخش Earn فقط برای شما اضافه کرده‌ایم. شما می‌توانید یک‌بار در روز بچرخید، اما به ازای هر 10 رشته که دعوت می‌کنید، یک چرخش رایگان دریافت خواهید کرد!

⭐️ Major  – وقت آن است که رتبه خود را افزایش دهید.

⭐️

⭐️ هی، سرگرد‌ها!

رتبه‌بندی ماجور استارز فقط اعداد نیست، بلکه یک نشانه ارزشمند در آینده‌ی نزدیک خواهد بود، بنابراین …

ما یک سیستم رایت رتبه‌بندی را برای استارزها معرفی می‌کنیم. اگر حساب کاربری تلگرام شما در برنامه کوچک میجر به مدت 10 روز غیرفعال باشد، بازی به طور خودکار شروع به سوزاندن 5 درصد در روز از رتبه و ستاره‌های شما می‌کند.

💲 فراموش نکنید که به stars major وارد شوید تا در آینده تا آنجا که ممکن است توکن‌های رایگان را دریافت کنید!

پاداش‌های روزانه استارز میجر هر روز ساعت 4 صبح در دسترس همه قرار خواهند گرفت و همچنین هر روز بیشتر از روز قبل استارز دریافت خواهید کرد که فوق‌العاده است.

روزانه یک تسک اضافه در مینی‌اپ ماجور اضافه خواهد شد، فراموش نکنید.

⭐️

⭐️ سلام، سرگرد‌ها!

فردا گروه‌ها در دسترس خواهند بود. آماده‌ باشید تا به جوخه‌های کانال‌های مورد علاقه خود بپیوندید یا کانال‌های خود را ایجاد کنید!

دوستان را دعوت کنید تا رتبه خود را افزایش دهند تا خیلی زود ایردراپ توکن عالی $MAJOR را دریافت کنید.

نبرد برای رتبه‌بندی در حال رسیدن به سطح جدیدی است!

⭐️

⭐️جوخه‌ها اکنون در دسترس هستند!

سرگرد‌ها، وقت آن است که برای رتبه تیم خود بجنگید. می‌توانید به تیم دیگران بپیوندید یا تیم خود را بسازید و دوستان خود را دعوت کنید! به تب Top بروید، برگه Squads را در بالا انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که تیم خود را بسازید یا به یک اسکوآد موجود بپیوندید. بنابراین، اکنون تیم خود را انتخاب کنید!

اوه، و یک چیز مهم دیگر. درآمد رتبه‌بندی بازیکنان از تیم‌های برتر افزایش می‌یابد! ⭐️

💲 بنابراین… به بهترین جوخه‌ها سخاوتمندانه پاداش داده می‌شود!

⭐️

⭐️ 15,000,000 رشته! ⭐️

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم Major تنها در سه هفته به نقطه عطف باورنکردنی 15 میلیون بازیکن رسیده است! چنین نتیجه شگفت‌انگیزی به لطف جامعه فشرده تلگرام امکان‌پذیر شد.

ما به بهبود پروژه خود ادامه می‌دهیم و آن را برای شما راحت‌تر می‌کنیم. به زودی، توکن $MAJOR در دسترس خواهد بود، بنابراین…

لطفن منتظر باشید …

⭐️

⭐️ اخبار مهم در مورد جوخه‌ها

ما محدودیت را حذف کرده‌ایم، بنابراین اگر قبلن نتوانستید به تیم ملحق شوید یا تیمی ایجاد کنید، دوباره امتحان کنید!

ضمنن، اگر دوستان شما قبلا Major را راه‌اندازی نکرده‌اند، آنها به شما معرفی می‌شوند و هنگام پیوستن به تیم شما یک جایزه خوشایند دریافت می‌کنند.

💲 به شما یادآوری می‌کنیم که چیزی خاص در انتظار 100 تیم برتر است …

⭐️

⭐️ 3,000,000 رشته در کانال!

به احترام این تعداد، ما در حال دو برابر کردن پاداش برای معرفی برای همه رشته‌ها هستیم!

💰 دوستان را دعوت کنید و ستاره‌های X2 را دریافت کنید! https://t.me/major/start?startapp

⭐️

میجر استارز تلگرام major stars

🌟 ماژورها، آیا برای کسب رتبه‌های زیادی آماده هستید؟

اکنون بسیار آسان شده است – فقط کافی است یک تراکنش ساده با حداقل 0.1 تن (تون کوین) در برنامه انجام دهید تا 20000 امتیاز ستاره‌ای رتبه‌بندی دریافت کنید!

رتبه = نشانه MAJOR$، آن را به خاطر بسپارید.

💱 کیف پول‌های خود را وصل کنید – و به سادگی یک جایزه و تخفیف بزرگ دریافت کنید!

⭐️

مراحل خرید تون کوین برای خرید استارزهای ربات MAJOR به ترتیب:

  • ابتدا از یک صرافی ایرانی تون کوین را بخرید.
  • تون کوین را از صرافی به آدرس کیف پول‌تان (پیشنهاد آرنوین کیف پول تونکیپر است) انتقال بدهید.
  • بر روی تسک 2000 ستاره ماژور کلیک کنید و دکمه اتصال به تون‌کیپر را بزنید.
  • تمام شد، یک دهم تون کوین از کیف پول دیجیتال شما برداشت شد!
  • به ربات ماجور برگردید، در بخش (TELEGRAM > MAJOR BOT > EARN > TASK ) چک تسک 2000⭐️ را لمس و دو هزار ستاره را دریافت کنید.

⚠️🚨 نکنه قبل از خرید تون‌کوین از صرافی حتمن از کارمزد صرافی و کیف پولتان مطلع شوید.

قیمت هر عدد تون کوین هم اکنون بین 390 هزارتومان تا 410 هزارتومان در نوسان است.

برای دریافت 20 هزار ستاره به 0.1 تُن کوین نیاز خواهید داشت.

⭐️

در صورت برداشت یک دهم تون کوین و کار نکردن چک تست تون نگران نباشید.

این پیام برای شما نمایش داده می‌شود:

⭐️ سرگرد عزیز! تراکنش شما در کار جدید به‌دلیل مشکلات فنی به‌طور خودکار شمارش نشد، اما نگران نباشید – اکنون شمارش شده است و ما به شما یک جایزه می‌دهیم!

٢٠٠٠٠ امتیاز اکنون متعلق به شماست! 💫

⭐️

برای صعود به قله ضربه بزنید! Tap to climb to the top!

هی، سرگرد‌ها! رتبه‌بندی درآمد اکنون آسان‌تر شده است. ما یک ویژگی Longtap اضافه کرده‌ایم که هر ٨ ساعت یک بار به‌صورت رایگان در دسترس است.

🤩 مراقب باشید: هر چه بیشتر دکمه ضربه را نگه دارید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. اگر رها کنید – از صفر شروع خواهید کرد!

اوه، و اگر ۵ دوست را دعوت کنید، یک تلاش اضافی دریافت خواهید کرد!

💰 به بخش جوایز بروید و اکنون آن را بررسی کنید: Major

⭐ صعود به رتبه‌ها آسان تر شده است!

⭐️ هی، سرگردها! به خصوص برای شما، ما از تلگرام خواسته‌ایم که یک ویژگی جالب برای به اشتراک گذاری استوری‌ها از برنامه‌های کوچک اضافه کند.

دستاوردهای مهم خود را در داستان های خود با https://t.me/major/start?startapp به اشتراک بگذارید و 10000 امتیاز رتبه بندی دریافت کنید!

⭐ به هر حال، ما اولین نفری هستیم که این ویژگی را اضافه می‌کنیم و سایر برنامه‌های کوچک نیز می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

Hey, Majors!

تصمیم گرفتیم انگیزه شما را برای دعوت از دوستان تقویت کنیم. اکنون برای ارجاعات پاداش X3 دریافت خواهید کرد:

— 500⭐️ برای یک کاربر معمولی
— 750 ⭐️ برای یک کاربر پریمیوم!

علاوه بر این، ما در حال آماده سازی توزیع پاداش TON برای ماه جولای برای کاربران برتر هستیم (آنها بلافاصله پس از تنظیم مجدد ارسال می‌شوند) و یادآوری می‌کنیم که از ماه آگوست جوایز TON افزایش می‌یابد! به یاد داشته باشید: رتبه = $MAJOR

💱 برای فهرست $MAJOR آماده شوید.

نوشته‌های مشابه

4.5 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
24 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی رضا
علی رضا
3 ماه قبل

من میگم احتمالن همین میشه بهترین ایردراپ تلگرام وقتی خود پاول پشتشه

آرمان
آرمان
3 ماه قبل

میشه لیک فرندز استارزو بفرستم؟ ممنون

مریم
مریم
3 ماه قبل

سلام چطور میتونم استارز میجور بخزم راهی هست چون من فرند یکی دوتا بیشتر ندارم
ولی تسک های هر روزش و میزنم
ممنون میشم بگین چطور میشه از بقیه خرید
و راه های افزایش میجور چیه

شبنم
شبنم
3 ماه قبل

چرا هزارتا از استارزام پرید یهو بدون دلیل کاری نکردم تو ربات

خرید ارز دیجیتال از اسینو
خرید ارز دیجیتال از اسینو
2 ماه قبل
پاسخ به  شبنم

باگه موقته و بر میگرده به حسابت
نگرانش نباش اصلا
برا منم چندباری اینطوری شده

جواد
جواد
3 ماه قبل

امروز ده هزارتا سیتاره شانسی گرفتم عالیههههههه

مریم
مریم
2 ماه قبل

چرا اخه گردونه شانسس همش به من پونصدتا استترز میده

طناز اسماعیلی
طناز اسماعیلی
2 ماه قبل

ی تسک گذاشته نوشته بیست هزارتا استارز میده
میشه بگین چقدر تون باید بخرم
مرسی

Demorgan
Demorgan
2 ماه قبل

به تون کیپر وصل نمیشه؟ لطفا راهنمایی کنید

آرتا
آرتا
2 ماه قبل

6 ساعت وقت گذاشتم تا تونستم وصلش کنم به کیف پولم
میگم شاید بدرتون بخوره
تازه ی باگ خفنم پیدا کردم
به جا 20 هزارتا ماجور 40 هزارتا ماجور بخرید

وقتی کلیک می کنید برا تسک ton
فقط و فقط رو دونات بزنید
اجازه بدین هی بچرخه
به چیزی دست نزنید
صبر کنید
وقتی پرید تو تون کیپرتون
بازم به چیزی دست نزنید
صبر کنید
بعد خودش درخواست میده

حالا این مدت زمانی داره از تون کیپر بر میداره برید رو چک مدام کلیک کنید

بعدش خود میجر پیام میده نگران نباشید
حساب شده نگران نباشید
فقط شمارش نکردیم

باور نمیکنید عکس و ببینید خدایی

IMG_20240730_041829
سولی
سولی
2 ماه قبل
پاسخ به  آرتا

به من به جای بیست هزارتا ستاره
ماجور هشتادتا ستاره داد

اولش فک کردم اشتباهه باگه الان میپره ستاره هام

نپرید 80 هزارتا ستاره موند دمشگرم
خیلی حال میکنم با این ایرد راپیه

مینو
مینو
2 ماه قبل

اقا ی سوال به من ۱۵۰ تون داده یعنی تو قرعه کشی خود میجور برنده شدم نکنه باگ باشه؟ میشه عکسی که دادمو نگاه کنید اگه ممکنه نمیدونم واقعن چیکار کنم تازه رنکمم یک کرده خودش ی ذره دیگه خیلی دوسم داره یهو رنک یک بعدم صدچنحاتایی بهم تن داده اونم تازه من که رنکم خیلی پایینه

anand
anand
2 ماه قبل

سلام ارزش یک میلیون استارز ماجور الان چقدر ارزش داره به دلار؟

سامی
سامی
1 ماه قبل

این ماژورم شورشو دراورده
پس کی لیست میشه
۵۰ هزارتا ستاره خریدم با ۱۰۰۰ تا استارز بعد دوباره زده ۸۰ هزارتا استارز بخر با ۱۵۰۰ تا تستارز
ی جا دیگه هم زده ۷۵۰ تا استارز بده nft بگیر این اصلن فکر کندنه
فکر نکنم لیست بشه یا قیمت بخوره
نمیدونم چیکار کنم
پاولم که زندانه همه ایردراپا رو هوان