بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری رایگان کمهزینه 30
“هرچه بیشتر با مشتریان درگیر شوید، همهچیز واضحتر میشود و تشخیص اینکه چه کاری باید انجام دهید آسانتر میشود. ” – جان راسل
تبلیغات مؤثر باعث میشود افراد نام شما را به خاطر بسپارند.
تبلیغات مؤثر به مشتریان نهفته میرسد و آنها را از محصولات یا خدمات شما آگاه میکند.
در حالتایدهآل، تبلیغات باید توجه مشتری نهفته را به خود جلب کند و آنها را به استفاده از محصول شما ترغیب کند.
به یاد داشته باشید که تبلیغات ارتباط مفید است:
- آگاه کردن
- آموزش
- متقاعد کردن
در این مقاله آرنوین بهترین راههای تبلیغات رایگان برای جذب مشتری مؤثر و موفق با ابزارهای مفید را بیان میکنیم.
از تبلیغات کمهزینه و رایگان نهایت استفاده را ببرید
کارهای زیادی وجود دارد که میتوانید در راه تبلیغات انجام دهید که هزینه کمی یا هیچ هزینهای ندارند.
نمونههایی از تبلیغات کمیا بدون هزینه عبارتند از:
پستهای رسانههای اجتماعی ارگانیک:
محتوای رسانههای اجتماعی ارگانیک به هر محتوایی گفته میشود که در پروفایلهای رسانههای اجتماعی خود مانند فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب به اشتراک میگذارید.
این محتوا میتواند شامل پستها، داستانها، ویدیوها، نظرات و موارد دیگر باشد.
رسانههای اجتماعی پولی:
این شکل از تبلیغات شامل پرداخت هزینه به کانالهای رسانههای اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن محتوا با مخاطبان هدف در پلتفرمهایشان است.
بازاریابیایمیلی:
بازاریابیایمیلی هنوز هم یکی از موثرترین شکلهای تبلیغات در نظر گرفته میشود زیرا مخاطبان شما برای دریافت به روزرسانیها و پیشنهادات شما شرکت کردهاند.
همچنین بسیار مقرون به صرفه است، بهراحتی میتوان پیامهای مختلف را به مخاطبان مختلف تقسیم کرد و بسیار قابل اندازهگیری است.
نمایه کسبوکار گوگل:
با ایجاد یک نمایه رایگان کسبوکار Google، کامل با عکسها، پیشنهادات، نظرات و موارد دیگر، میتوانید افرادی را که شما را در Google و Google Maps پیدا میکنند به مشتریان جدید تبدیل کنید.
نظرات مشتریان را تشویق کنید: دهان به دهان و ایجاد اعتماد
نظرات برای افزایش فروش دهان به دهان و ایجاد اعتماد در برند شما حیاتی هستند.
فقط مطمئن شوید که بررسیهای خود را زیر نظر داشته باشید و بهصورت دیپلماتیک به هرگونه نوشته منفی پاسخ دهید.
هرم کارت ویزیت – کد QR -مشوق بده
کارت ویزیت همچنان راهی مستقیم و ساده برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات شماست.
کارت ویزیتهای جذاب و آموزندهای را چاپ کنید که شامل لوگوی شما میشود و آنها را به طور مداوم در همهجا پخش کنید!
یک کد QR اضافه کنید تا مشتریان بالقوه بتوانند آن را اسکن کرده و به وبسایت یا برنامه شما هدایت شوند.
اگر برای کسبوکار شما مناسب است، از کارت خود بهعنوان گواهی تخفیف یا مشوق دیگر استفاده کنید.
محتوای جذاب ایجاد کنید
اگر میخواهید سرنخهای تبلیغاتی، فهرستهای موتورهای جستجو و تلاشهای رسانههای اجتماعی خود را به مشتریان پولی تبدیل کنید، محتوای عالی ضروری است.
محتوا میتواند شامل ویدئوها، روشها، وبلاگها، تصاویر، پرسشوپاسخ و موارد دیگر باشد.
هدیه داشته باشید
گواهی هدیه داشته باشید. گواهیهای هدیه راهی عالی برای مشتریان شما است تا شما را به مشتریان جدید معرفی کنند.
آنها همچنین جریان نقدی دوستانهای دارند زیرا شما از قبل دستمزد دریافت میکنید.
مؤثرترین تبلیغات همچنان دهان به دهان است
تبلیغات دهان به دهان موثرترین شکل تبلیغات در نظر گرفته میشود.
مشتریان راضی بهترین تبلیغات شما هستند.
تبلیغات دهان به دهان اطلاعات محصول را به بسیاری از خریداران بالقوه دیگر منتقل میکند، با هزینه کمیا بدون هزینه برای کسبوکار. در صورت امکان، کسبوکار شما باید یک برنامه تبلیغاتی ایجاد کند که منجر به تبلیغات دهان به دهان شود.
راستگو باش هر رسانه تبلیغاتی را که انتخاب میکنید، مطمئن شوید که پیام شما اخلاقی و واقعی است.
خبرنامه ایمیل خود را ایجاد کنید
خبرنامهها یک وسیله تبلیغاتی عالی هستند زیرا میتوانید به روزرسانیهای تجاری، تبلیغات و اطلاعات مربوط به رویدادها و کارمندان را شامل شود.
همچنین میتوانید پیگیری کنید که چه کسی خبرنامه شما را میخواند و با چه محتوایی تعامل دارد.
اطمینان حاصل کنید که خبرنامه (و خط موضوع) شما بیشازحد طولانی نباشد و خواننده را به باز کردن، خواندن و درگیر شدن با محتوای شما ترغیب کند.
نکته مهم این است که خبرنامه شما باید برای مخاطبان شما نوشته شود نه برای شما.
اگر رابطه خود را جالب و مرتبط با آنها کنید، ارزش رابطه خود را افزایش خواهید داد.
ابزارهای طراحی رایگان Canva یا Adobe Express
از ابزارهای طراحی مانند Canva یا Adobe Express برای ایجاد انواع مختلف تبلیغات بصری سایت استفاده کنید.
تبلیغات چگونه مشتریان را جذب میکند؟
تبلیغات آگاهی و تعامل است:
- اطلاعات اولیه مانند اطلاعات تماس و آدرس وبسایت خود را ارائه دهید.
- با اطلاعرسانی به مشتریان نهفته در مورد محصول یا خدمات خود، فروش را افزایش دهید.
- به مشتریان در مورد تغییرات خدمات خود، راه اندازی محصول جدید، پیشنهادات ویژه و بهبودها بگویید.
بروشورها میتوانند مشتریان را جذب کنند
بروشورها میتوانند شکل موثری از تبلیغات باشند و جزئیاتی در مورد محصولات یا خدمات شما ارائه دهند.
هنگام طراحی بروشور خود روی سادگی و درعینحال چشمنواز نگهداشتن آن تمرکز کنید.
تیتر خود را برجسته کنید.
از گرافیک استفاده کنید تا جایی که میتوانید اطلاعات باکیفیت را در این قطعه هویتی به مشتری خود بدهید.
آن را به روز نگه دارید و در صورت امکان آن را شخصیسازی کنید (با نوشتن در حاشیه یا خط کشیدن زیر مواردی که ممکنه یک مشتری احتمالی خاص علاقهمند باشد).
یک پیام ساده و تک ارسال کنید KISS
مردم در به خاطر سپردن نام یک نفر مشکل دارند، چه برسد به یک پیام تبلیغاتی پیچیده.
از اصل \”KISS\” برای پیامهای تبلیغاتی استفاده کنید:
\”ساده نگه دارید، احمقانه\”.
برای تبلیغات آنلاین و چاپی، هر چه عنوان سادهتر باشد، بهتر است.
و هر عنصر تبلیغ دیگری باید از پیام تیتر پشتیبانی کند، خواه آن پیام «قیمت»، «انتخاب»، «کیفیت» یا هر مفهوم تکنگر دیگری باشد.
بازفرستادن را پرورش دهید (خیلیمهم) 🔥 ارجاع
تبلیغات موثر نیازی به هزینه گزافی ندارد، به شرط اینکه پول خود را عاقلانه خرج کنید.
همانطور که قبلن در آرنوین اشاره کردیم، تبلیغات دهان به دهان نهتنها قدیمیترین شکل تبلیغات است،
بلکه همچنان یکی از موثرترین آنها است.
برای کمک به تشویق تبلیغات دهان به دهان، به طور مداوم درخواست ارجاع دهید.
بسته به ماهیت کسبوکارتان، برقراری ارتباط با مشتریانتان میتواند با در نظر گرفتن نام شما به ایجاد ارجاع کمک کند.
بسیاری از مشاغل خدمات شخصی، مانند حسابداران و مشاوران املاک، کارت تولد و تعطیلات را برای مشتریان خود ارسال میکنند.
کسبوکارهای دیگر، مانند آرایشگاهها، به مشتریانی که ارجاعاتی ارائه میدهند که مشتریان جدیدی را به همراه دارد، تخفیف یا گواهی هدیه ارائه میدهند.
پیشنهاد خواندنی در آرنوین:
- خرید رپورتاژ آگهی دائمی ارزان براساس داستان واقعی 2000
- بهترین هوش مصنوعی برای تبلیغات [جدول خوبترین ابزارها]
- ساخت شعار تبلیغاتی با هوش مصنوعی آنلاین 1کلیک بدون عضویت 100
- تولید محتوا چیست؟ سایت و اینستاگرام [100 پرسش و پاسخ]
- تبلیغ پیج اینستاگرام رایگان [100پرسش و پاسخ]
- نقل قول متن تبلیغاتی خلاقانه انگیزشی بزرگان برای جذب مشتری اینستاگرام
تبلیغات خوب از نظر ظاهر و پیام یکسان است
این بدان معنی است که شما باید یک لوگوی ساده ایجاد کنید و از آن بر روی تمام مواد چاپی برای شناسایی شرکت خود استفاده کنید.
مواد چاپی شامل مواردی مانند کارت ویزیت، سربرگ، بروشور، بروشور و گواهی هدیه است.
لوگوی شما نیز باید در وبسایت شما ظاهر شود.
چه نوع تبلیغاتی بیشتر توجه شما را جلب میکند؟
اگر برندی انتخاب کند که پارامترهایی را برای رنگ، مکان و مسیر بصری تعیین کند، میتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند.
انتخاب عاقلانه اعتماد را ارتقا میدهد و حس فوریت را بر اساس نیازهای تبلیغ محصول ایجاد میکند.
بازاریابان همچنین باید تلاش کنند تا ببینند کجا میتوانند بهصورت بصری بیشترین توجه را برای یک تبلیغ به خود جلب کنند.
بهترین استراتژی برای تبلیغات چیست؟
این میتواند شامل کانالهای درون فروشگاهی و همچنین کانالهای بازاریابی محتوای دیجیتال مانند برنامهها، بازاریابی ایمیلی، رسانههای اجتماعی، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات نمایشی و تبلیغات دیجیتال باشد.
نام مناسبی برای کسبوکار خود داشته باشید
نام شرکت شما یک دارایی ارزشمند است.
این برند شما را تعریف میکند و به مشتریان کمک میکند تا کسبوکار شما را پیدا کنند و به خاطر بسپارند.
بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری رایگان کمهزینه 30
کسبوکارهای کوچک میتوانند از تاکتیکهای تبلیغاتی رایگان و کمهزینه مانند وبلاگنویسی، سئو و بازاریابی ایمیلی برای یافتن مشتریان جدید استفاده کنند.
شما میتوانید با اجرای برنامههای ارجاع و وفاداری مشتریان مکرر کسب کنید.
- نمایه کسبوکار گوگل support.google.com/business.
- صفحه کسبوکار business.yelp.com.
- پیام ساده و تک.
- کارت ویزیت هرمی QR ومشوق.
- بروشور.
- سئو.
- سئوی محلی.
- بازاریابی محتوا و وبلاگ.
- راهاندازی پادکست.
- میزبانی یک وبینار.
- ضبط فیلمهای مفید.
- پاسخ به نظرات آنلاین.
- شبکه باحرفهایها در لینکدین.
- رسانههای اجتماعی.
- فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.
- پروفایلهای تجاری.
- خبرنامه ایمیلی.
- جذب بک لینک سایت.
- جذب رپورتاژ آگهی سایت.
- ایجاد اینفوگرافیک.
- تعامل با کاربران رسانههای اجتماعی همکار.
- محتوای کاربر را دوباره به اشتراک بگذارید.
- استفاده مجدد از محتوا.
- ایجاد یک وبسایت.
- تشویق مشتریان و درخواست بازفرستادن.
- ساخت یک برنامه وفاداری.
- مسابقات رسانههای اجتماعی.
- هدایای رایگان.
- برگزاری کلاسها آنلاین.
- برگزاری رویدادهای حضوری.