نقل قول‌ متن تبلیغاتی خلاقانه انگیزشی بزرگان برای جذب مشتری اینستاگرام

بدون اتلافِ وقت یک‌راست بریم سراغ نقلِ قول‌ها، با آرنوین همراه شوید …

متن تبلیغاتی برای جذب مشتری،متن تبلیغات خلاقانه،متن برای تبلیغ پیج کاری،جملات مشتری پسند،جملات انگیزشی برای جذب مشتری،نمونه متن تبلیغاتی اینستاگرام

نقل قول های کوتاه زیبا و ماندگار معروف بزرگان برای تبلیغات

هرگز تبلیغی ننویس که دوست نداشته‌باشی خانواده‌ات بخوانند. به همسرت دروغ نمی‌گویی، به همسر منم نگو.  – دیوید اوگیلوی

وقتی چیزی رایگان است، تیکه تیکه بگو …

مثال: هدیه رایگان همراه با تعارفات ما به شما می رسد – در خانه.

این مال شماست که بدون هیچ هزینه یا هزینه‌ای به‌عنوان یک هدیه واقعی نگه دارید – نه یک پنی!

🪐 تبلیغات باید بگوید: این چیزی است که ما داریم. این چیزی است که برای شما انجام می‌دهد. در این‌جا نحوه دریافت آن آمده است.

در تبلیغات، متفاوت نبودن عملن خودکشی است. – بیل برنباخ

🪐 کپی‌رایترها فروشندگانی هستند که وظیفه آن‌ها متقاعد کردن مردم برای خرید محصولات است.

🪐 آنچه به مردم کمک می‌کند، به تجارت کمک می‌کند.

🪐 از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود برای به‌اشتراک‌گذاشتن محتوای خود با فالوورهای خود و افزایش تعامل استفاده کنید.

🪐 تولید محتوا باعث ایجاد روابط می‌شود.

🪐 امروز بحث دریافت ترافیک نیست، بلکه دریافت ترافیک هدفمند و مرتبط است.

🪐 محتوا دلیل شروع جستجو در وهله اول است.

🪐 چیزی بسازید که 100 نفر دوستش داشته باشند، نه چیزی که 1 میلیون نفر دوست داشته باشند. – برایان چسکی

🪐 مسئله محتوای طولانی یا کوتاه نیست. مهم اینکه آیا محتوا جالب، جذاب و درگیرکننده است. شما نمی‌توانید مردم را برای خرید خسته کنید.

🪐 آن‌را ساده کنید. آن‌را به یاد‌ماندنی کنید. خواندن آن را سرگرم‌کننده کنید.

🪐 رپورتاژ آگهی خوب باید مانند یک موعظه خوب باشد: نه تنها باید دردمندان را تسلی دهد، بلکه باید آسودگان را نیز آزار دهد.

🪐 فقط مطمئن شوید که تبلیغات شما چیزی با محتوا می‌گوید، چیزی که به مصرف‌کننده اطلاع‌رسانی می‌کند و به آن خدمت می‌کند، و مطمئن باشید که آن‌را طوری می‌گویید که قبلن گفته نشده است.

کاری را که انجام می‌دهید آن‌قدر خوب انجام دهید که آن‌ها بخواهند دوباره آن‌را ببینند و دوستان خود را بیاورند. – یکی از بنیانگذاران شرکت والت دیزنی

🪐 برای تأثیرگذاری پیشنهاد شما در ذهن خواننده یا شنونده، لازم است آن‌را به زبانی مختصر و ساده بیان کنید. باید در جایی که زندگی می‌کنند در قلب یا سر آن‌ها. شما باید چشم یا گوش آن‌ها را با چیزی ساده، مستقیم، چیزی که آن‌ها می خواهند جلب کنید.

🪐 بازاریابی محتوا مانند اولین قرار ملاقات است. اگر فقط در مورد خودتان صحبت کنید، مورد دومی وجود نخواهد داشت.

3 هدف برای بازاریابی محتوا وجود دارد: دستیابی، تعامل، تبدیل. معیارهای کلیدی را برای هر کدام تعریف کنید. – مایکل برنر

🪐 من آموخته‌ام که هر احمقی می‌تواند یک تبلیغ بد بنویسد، اما برای دور نگه داشتن دست او از یک تبلیغ خوب، نیاز به یک نبوغ واقعی است.

🪐 هیچ وب سایتی نمی‌تواند بدون ستون فقرات قوی بایستد.

برند فقط یک ادراک است، و ادراک در طول زمان با واقعیت مطابقت خواهد داشت. – ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیر عامل اسپیس ایکس

🪐 سئوی خوب توجه به تمام جزئیاتی است که اکثر وبلاگ‌نویسان و ولاگرها نادیده می‌گیرند.

در این جامعه همیشه در حال تغییر، قدرتمندترین و بادوام‌ترین برندها از قلب ساخته شده‌اند. آن‌ها واقعی و پایدار هستند. پایه‌های آنها قوی‌تر است، زیرا با نیروی روح انسانی ساخته شده‌اند، نه یک کمپین تبلیغاتی. شرکت‌هایی که ماندگار هستند، شرکت‌هایی هستند که معتبر هستند. – هوارد شولتز، مدیرعامل استارباکس

بازاریابی محتوا یک تعهد است، نه یک کمپین. – جان بوسکال، نویسنده

محتوا باعث ایجاد روابط می شود. روابط بر اساس اعتماد ساخته می شود. اعتماد باعث درآمد می شود. – اندرو دیویس، سخنران بازاریابی

🪐 توقف تبلیغات برای صرفه‌جویی در هزینه مانند توقف ساعت خود برای صرفه‌جویی در زمان است.

🪐 تسلط بر موضوع، پیام، و تحویل. – استیو جابز، یکی از بنیانگذاران اپل

🪐 مهم است که به خاطر داشته باشید که رقیب شما تنها با یک کلیک ماوس فاصله دارد. – داگلاس وارنر سوم، مدیر عامل سابق، جی پی مورگان چیس و شرکت

🪐 اجرا و شکست بخشی از فرآیند است. شما باید این را بپذیرید. – مورگان دیباون، مدیر عامل شرکت بلاویتی

🪐 قبل از اینکه آماده شوید، شروع کنید. هیچ‌ایده‌ای هرگز ۱۰۰٪ کامل نخواهد بود، زمان‌بندی هرگز ۱۰۰٪ درست نخواهد بود، من اعتقاد زیادی دارم که اگر وارد شوید و شروع کنید، راه خود را پیدا خواهید کرد و اگر امروز شروع کنید، تصور کنید جایی که شما می‌توانید تنها در یک سال باشید. – سارا پایجی یو، بنیانگذار و مدیر عامل بلولند

🪐 نوآوری باید بخشی از فرهنگ شما باشد. مصرف‌کنندگان سریع‌تر از ما در حال تغییر هستند، و اگر نرسیم، دچار مشکل می‌شویم. – ایان شفر

🪐 به یک طاقچه متعهد شوید. سعی کن همه چیز برای همه نباشی. – اندرو دیویس

وظیفه ما تولید محتوا نیست. وظیفه ما تغییر دنیای افرادی است که آن‌را مصرف می‌کنند. – آندریا فرایر، سخنران بازاریابی و نویسنده

🪐 قوی‌ترین عنصر در تبلیغات حقیقت است.

پیشنهاد خواندنی در آرنوین:

🪐 مردم در زمان و جایی که احساس خوبی دارند پول خرج می‌کنند. – والت دیزنی

🪐 قبل از اینکه «محتوای عالی» دیگری ایجاد کنید، ابتدا نحوه بازاریابی آن را دریابید. – جو پولیزی

🪐 مردم را به جایی که می‌خواهید باشید هل ندهید؛ آن‌ها را در جایی که هستند ملاقات کنید. – مگان کینی اندرسون، بازاریاب هاب‌اسپات

🪐 محصولات در کارخانه ساخته می‌شوند، اما برندها در ذهن ایجاد می‌شوند. – والتر لندر، بنیانگذار لندر

🪐 برند‌سازی درباره سیگنال‌هاست – سیگنال‌‌هایی که مردم  تعیین می‌کنند از شما به‌عنوان یک برند استفاده کنند. سیگنال‌ها تداعی ایجاد می‌کنند. – آلن پی آدامسون، یکی از بنی‌انگذاران متافورس

🪐 کسب و کار فقط دو کارکرد دارد – بازاریابی و نوآوری. – میلان کوندرا

سوال رایجی که در تجارت پرسیده می‌شود این است که «چرا؟» این یک سوال خوب است، اما یک سوال به همان اندازه معتبر است،

“چرا که نه؟” – جف بزوس، مدیر عامل آمازون

🪐 برند شما داستانی است که در تمام نقاط تماس مشتری آشکار می‌شود. – یونا ساکس نویسنده

🪐 استعداد شما تعیین می‌کند که چه کاری می‌توانید انجام دهید. انگیزه شما تعیین می‌کند که چقدر مایل به انجام آن هستید. نگرش شما تعیین می‌کند که چقدر خوب این کار را انجام می‌دهید. – لو هولتز، مربی سابق فوتبال، نوتردام

🪐 فرایند خلاقانه توسط تفکر واگرا تقویت می‌شود – جدا شدن از روش‌های آشنا یا ثابت شده برای دیدن و انجام دادن. – جعبه ابزار مبتکر، ملزومات کسب‌و‌کار

بازاریابی محتوا دیگر یک بازی اعداد نیست. این یک بازی مرتبط است. – جیسون میلر، مدیر بازاریابی محتوا در لینکدین

🪐 تبلیغ خوب تبلیغی است که محصول را در اینستاگرام بدون جلب توجه به خود بفروشد.

نوشته‌های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها